Новини 20.02.25

 

Постановою КМУ від 11.02.2025 № 144 затверджено Правила торговельного обслуговування.

Ці Правила визначають загальні вимоги до торговельного обслуговування та встановлюють умови здійснення суб'єктами господарювання торговельної та виробничо-торговельної діяльності, а також основні вимоги до торговельних приміщень.

Згідно із Правилами, зокрема, на фасаді стаціонарного торговельного приміщення розміщується вивіска із зазначенням його назви.

Біля входу до торговельного приміщення на видному місці розміщується інформація про режим роботи.

Режим роботи торговельних приміщень встановлюється суб'єктом господарювання самостійно, крім торговельних приміщень, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, режим роботи яких встановлюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Режим роботи закладу громадського харчування, який обслуговує споживачів на території суб'єкта господарювання, встановлюється за домовленістю між таким суб'єктом та суб'єктом господарювання, який провадить торговельно-виробничу діяльність.

Суб'єкт господарювання зобов'язаний дотримуватися встановленого режиму роботи.

У разі тимчасового припинення роботи торговельного приміщення для проведення планових санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання чи інших робіт суб'єкт господарювання зобов'язаний інформувати споживача не менш як за 3 дні до тимчасового припинення роботи, про дату та строк, протягом якого не провадитиметься діяльність.

У разі виникнення надзвичайної ситуації в торговельному приміщенні суб'єкт господарювання зобов'язаний невідкладно інформувати споживача про строк тимчасового припинення роботи торговельного приміщення.

 

Постанова набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом від 10.06.2023 N 3153-IX "Про захист прав споживачів", а саме з дня припинення чи скасування воєнного стану.